Nasz profil na Facebooku

Zwroty/ reklamacje/ wymiana

Zwrot towaru

Każdy towar zamówiony w Sklepie Świat Maluszka można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania. O chęci zwrotu zamówienia należy poinformować nas w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W celu dokonania zwrotu należy odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem dołączonym do przesyłki (możecie też Państwo sporządzić własnoręcznie stosowne oświadczenie) oraz dowodem zakupu (może to być paragon, faktura VAT lub inny dowód zakupu). Zwrot należ odesłać na adres Magazynu Głównego:

PEXIM, ul. Fabryczna 8, 47-208 Reńska Wieś, z dopiskiem: „zwrot towaru – sklep Świat Maluszka”

→ SZYBKI ZWROT W PACZKOMACIE - Niezależnie od wartości zamówienia i sposobu jego dostarczenia możecie Państwo skorzystać z opcji zwrotu zamówienia za pomocą dowolnego paczkomatu Inpost. Nie płacicie nic w momencie nadania paczki - koszt zwrotu 11,99 zł zostanie potrącony w momencie zwrotu kosztów na wasze konto.
W tym celu należy kliknąć poniższy link:

https://szybkiezwroty.pl/PEXIM#navigate-buttons

- uzupełnijcie dane w formularzu zwrotu
- poczekajcie na potwierdzenie
- odbierzcie kod nadania poprzez e-mail lub sms
- nadajcie paczkę w dowolnym paczkomacie Inpost
Uwaga! Zwrot w paczkomacie kosztuje 11,99 zł. Koszt ten zostanie odjęty od kwoty, którą zwrócimy Wam za zamówienie.
Ważne - towary większe niż mieszczące się w Paczkomatach nie mogą być zwracane w ten sposób - są to np. stelaże do baldachimów, ochraniacze warkocze XXL, wózki dla lalek, suche baseny, namioty tipi, łóżeczka niemowlęce, kosze mojżesza itp. :-)

→Sklep nasz nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem, nie mamy takiej technicznej możliwości.

→ Należność za odesłany towar zwracamy najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

→ Zapakujcie prosimy dobrze zwracane rzeczy, najlepiej w oryginalne opakowanie. Nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w przesyłce zwrotnej.

 

Wymiana towaru

W przypadku, gdy zakupiony towar okazał się inny niż oczekiwano - istnieje możliwość wymiany na inny produkt. W tym celu prosimy o kontakt z obsługą sklepu, postaramy się pomóc:

bok@swiatmaluszka.com.pl lub 509-982 492 (w dni powszednie w godz. 8-16)

 

Reklamacje towaru

W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: bok@swiatmaluszka.com.pl lub pocztą tradycyjną na adres magazynu głównego:

PEXIM, ul. Fabryczna 8, 47-208 Reńska Wieś

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • numer zamówienia
  • adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
  • przedmiot reklamacji
  • przyczynę reklamacji
  • podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)

Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Kupującego. 

O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Kupującego.

Sklep Świat Maluszka w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej rozpatrzenia.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta:

  • Sklep Świat Maluszka zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru na wolny od wad – a jeśli to nie jest możliwe- obniżenia ceny.
  • Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy.